Svar: Overvejelser før køb af helårsdæk

Bemærk: da du posterer som en 'Gæst', kan du ikke efterfølgende redigere beskeden eller slette det
Please Log på or Registrer to skip this step.

Your e-mail address will never be displayed on the site.
X

Emne historie: Overvejelser før køb af helårsdæk

Maks. visning af den sidste 6 indlæg - (Sidste indlæg først)

• Carl
  • 's profilbillede
6 timer 22 minutter siden
Overvejelser før køb af helårsdæk

Jeg stod i næsten samme situation da jeg ville finde ud af om helårsdæk kunne fungere til min daglige kørsel og jeg havde brug for en måde at sammenligne typerne uden at blive overvældet. Jeg brugte daekline.dk/ fordi de havde klare beskrivelser af forskellen mellem sommer vinter og helårsdæk og jeg kunne søge efter dimensioner for kun at se det der passede til min bil. Det gav mig et bedre billede af hvad jeg reelt havde brug for og jeg endte med at vælge et sæt som føltes trygt og praktisk i forhold til min kørsel

• Jim
  • 's profilbillede
1 dag 7 timer siden
Overvejelser før køb af helårsdæk

Senest har jeg tænkt en del over om helårsdæk kunne være en bedre løsning for mig fordi jeg skifter mellem sæsonerne hvert år og det begynder at føles lidt besværligt. Jeg er dog i tvivl om hvordan man vurderer om helårsdæk faktisk passer til ens kørselsmønster og jeg vil helst undgå at vælge noget som ikke giver ordentlig komfort eller sikkerhed. Jeg synes det kan være lidt svært at forstå forskellen mellem sommer vinter og helårsdæk når man ikke har været vant til at dykke ned i detaljerne før så jeg håber nogen kan dele deres erfaringer med valget

Tid til at oprette siden: 0.079 sekunder