Svar: Råd om pleje af semsket skind

Bemærk: da du posterer som en 'Gæst', kan du ikke efterfølgende redigere beskeden eller slette det
Please Log på or Registrer to skip this step.

Your e-mail address will never be displayed on the site.
X

Emne historie: Råd om pleje af semsket skind

Maks. visning af den sidste 6 indlæg - (Sidste indlæg først)

• Carl
  • 's profilbillede
5 dage 9 timer siden
Råd om pleje af semsket skind

Spændende at høre jeres erfaringer fordi semsket skind ofte skaber tvivl hos mange der ikke har brugt det før. Når man først lærer de grundlæggende trin bliver det meget lettere at holde skoene pæne og undgå unødvendige skader. Det giver en god ro at vide at man har styr på de rigtige produkter og en rutine der fungerer i hverdagen

• Sia
  • 's profilbillede
5 dage 11 timer siden

Hej. Jeg havde samme problem og endte med at læse vejledningerne på https://www.skolyx.dk hvor de forklarer hvilke børster man skal bruge hvordan man renser skånsomt og hvorfor regelmæssig imprægnering gør en stor forskel. De beskriver også hvordan man bevarer den bløde struktur og undgår skjolder når skoene bruges ofte. Det gjorde mig meget mere tryg ved at pleje semsket skind uden at være bange for at ødelægge det

• Jim
  • 's profilbillede
5 dage 12 timer siden

Jeg købte for nylig et par semskede sko fordi jeg godt kan lide det mere afslappede udtryk men jeg opdagede hurtigt at jeg ikke helt ved hvordan man passer dem ordentligt. Overfladen virker mere følsom end glat skind og jeg er nervøs for at gøre noget forkert hvis jeg bruger de forkerte børster eller midler. Derfor prøver jeg at finde nogle klare forklaringer på hvordan man rengør og beskytter semsket skind uden at ødelægge farven eller strukturen

Tid til at oprette siden: 0.102 sekunder