Dallos Oprettet emne: Små vanor som faktiskt gör skillnad
God kväll allihop, en liten fundering bara. Jag märker att jag ofta hoppar mellan olika sajter när jag vill läsa om spel eller jämföra saker, och till slut blir jag mest förvirrad. Ibland känns det som att alla säger samma sak fast med andra ord, haha. Hur gör ni för att avgöra om informationen verkligen är vettig och uppdaterad? Läser ni flera källor eller har ni någon rutin innan ni bestämmer er? Jag försöker bli lite mer noggrann men fastnar ändå i evigt klickande. Kanske är det bara jag som krånglar till det, men jag är nyfiken på hur andra tänker.
Yohnson svaret på emne: Små vanor som faktiskt gör skillnad
Haha, känner igen det där alldeles för väl. Förr öppnade jag tio flikar och efter en stund visste jag mindre än när jag började. Det som hjälpte mig var att hålla mig till några få ställen som faktiskt uppdateras regelbundet och jämför information istället för att lita på första bästa träff. Jag brukar även kika på
www.spelrapporten.se
mitt i min research eftersom det är smidigt att få en överblick innan jag läser vidare någon annanstans. Sen tar jag alltid några minuter extra och dubbelkollar detaljer. Lite segare kanske, men jag har gjort betydligt färre dåliga val sedan jag började med den vanan.