Jag har nyligen startat en webbshop

• billl
  • billl's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #769383 af billl
billl Oprettet emne: Jag har nyligen startat en webbshop
Jag har nyligen startat en webbshop och känner att jag inte riktigt får den trafik jag hade hoppats på. Jag har hört att SEO är viktigt för att synas på Google, men jag har ingen aning om hur jag ska börja. Jag har försökt med lite blogginlägg och uppdaterat produktsidorna, men det känns som om ingenting förändras. Är det verkligen så enkelt att bara implementera SEO, eller finns det mer som jag måste tänka på för att få fler besökare och potentiella kunder?
  • sia
  • sia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #771291 af sia
sia svaret på emne: Jag har nyligen startat en webbshop
Jag förstår precis hur du känner. När jag började med min egen e-handel var SEO också ett mysterium för mig. Det första jag gjorde var att fokusera på att skapa bra innehåll som faktiskt svarade på frågor och behov hos mina kunder. Jag insåg snabbt att det inte bara handlar om att använda rätt nyckelord, utan också om att bygga en bra användarupplevelse och få länkar från andra trovärdiga sidor. En bra SEO-strategi tar tid, men om du verkligen vill växa, rekommenderar jag att du börjar här. För mer hjälp kan du läsa om Marknadsföring och få en djupare förståelse för hur du kan optimera din webbplats och få bättre synlighet.
  • steven
  • steven's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #771303 af steven
steven svaret på emne: Jag har nyligen startat en webbshop
Jag tycker att en effektiv SEO-strategi verkligen handlar om mer än bara tekniska aspekter. För mig handlar det om att skapa ett värdefullt erbjudande som folk faktiskt vill hitta när de söker efter något relaterat till min verksamhet. Det är inte tillräckligt att bara fokusera på nyckelord, utan du måste även tänka på användarupplevelsen på din sida och hur du kan skapa innehåll som engagerar. Och som sagt, SEO är långsiktigt – så ge det tid, men börja med grunderna och bygg på från där.
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder