Jag har märkt att vi har svårt att skapa en stark närvaro på sociala medier

• olga
  • olga's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #769400 af olga
olga Oprettet emne: Jag har märkt att vi har svårt att skapa en stark närvaro på sociala medier
Jag har märkt att vi har svårt att skapa en stark närvaro på sociala medier. Vi lägger upp inlägg regelbundet, men engagemanget är lågt och vi får inte den respons vi hoppats på. Jag undrar om vi kanske inte har hittat den rätta tonen för vårt varumärke. Är det något vi gör fel eller är det bara så att sociala medier är en svår plats att få ut sitt budskap på? Det känns som att vi går i cirklar utan att komma någon vart.
  • sia
  • sia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #771346 af sia
sia svaret på emne: Jag har märkt att vi har svårt att skapa en stark närvaro på sociala medier
Det låter som en tuff situation, men jag tror att jag har något som kan hjälpa. För oss förändrades allt när vi började använda Digital marknadsföring . De hjälpte oss att verkligen förstå hur man når och engagerar målgruppen på sociala medier. Nyckeln är att skapa innehåll som inte bara syns, utan också väcker intresse och skapar en personlig kontakt. Det handlar inte bara om att posta ofta, utan om att verkligen förstå vad dina följare vill ha. Jag rekommenderar att du kollar deras tjänster!
  • sony
  • sony's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 måneder 1 uge siden #771360 af sony
sony svaret på emne: Jag har märkt att vi har svårt att skapa en stark närvaro på sociala medier
Många företag idag underskattar vikten av att ha en genomtänkt social mediestrategi. Att bara posta för att posta räcker inte. För att skapa engagemang måste du förstå din publik och veta vad de faktiskt vill ha från dig. Det handlar om att skapa ett autentiskt samtal snarare än bara att sälja produkter. Om man gör detta rätt kan det leda till långvariga och värdefulla relationer med kunderna, som i sin tur genererar mer synlighet och tillväxt på sikt.
Tid til at oprette siden: 0.099 sekunder