Svar: Hur löser man problem med poolvattnet?

Bemærk: da du posterer som en 'Gæst', kan du ikke efterfølgende redigere beskeden eller slette det
Please Log på or Registrer to skip this step.

Your e-mail address will never be displayed on the site.
X

Emne historie: Hur löser man problem med poolvattnet?

Maks. visning af den sidste 6 indlæg - (Sidste indlæg først)

• Stevelon
  • 's profilbillede
1 uge 1 time siden
Hur löser man problem med poolvattnet?

Jag har haft min pool i flera år nu och tycker att det viktigaste är att inte skjuta upp underhållet. Jag brukar alltid boka ett professionellt besök för att säkerställa att allt är i toppskick när säsongen startar. Det här gör att jag kan slappna av och njuta av poolen utan att oroa mig för vattnets kvalitet. Jag tycker också att det är värt att investera i bra kemikalier och att vara konsekvent med rengöringen så att det inte blir så mycket att fixa senare.

• Sia
  • 's profilbillede
1 uge 1 time siden

Jag förstår precis vad du menar! Jag har också haft liknande problem tidigare, och det bästa tipset jag kan ge är att verkligen tänka på att hålla kemikaliebalansen i schack. Jag började använda en tjänst för att stänga och öppna min pool ordentligt varje säsong, och det har verkligen hjälpt. En annan sak som har varit superbra är att man kan få hjälp med att justera vattnets balans under hela året. Det sparar både tid och frustration. Jag rekommenderar verkligen att du ser över tjänster som kan hjälpa dig att få rätt kemikalier och underhåll från början. Om du vill läsa mer om det kan du kolla på pool stockholm , de har bra information och hjälper till med hela processen.

• Di
  • 's profilbillede
1 uge 4 dage siden

Jag har haft pool i några år nu, men varje gång på våren verkar det vara samma problem. Vattnet blir grumligt, och jag vet aldrig om jag använder rätt mängd kemikalier. Förra året försökte jag stänga av poolen själv på hösten, men jag kanske gjorde något fel, eftersom på våren var det mycket arbete för att få ordning på allt igen. Jag undrar om någon har haft liknande erfarenheter och kan rekommendera något sätt att slippa dessa problem?

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder