Hvorfor er belysning vigtigere, end man tror?

• Bills
  • Bills's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
4 uger 16 timer siden #869255 af Bills
Bills Oprettet emne: Hvorfor er belysning vigtigere, end man tror?
Jeg står med det klassiske problem – jeg brugte alle pengene på møbler, men glemte totalt belysningen. Jeg tænkte ærligt, at en enkelt loftlampe var nok. Men nu virker mit hjem koldt og upersonligt, især om aftenen. Min ven havde faktisk fortalt mig om en kollektion, inspireret af japansk design, som gjorde hendes lejlighed helt zen-agtig. Dengang grinede jeg lidt af det, men nu ville jeg ønske, jeg havde taget hende mere seriøst.
  • Dina
  • Dina's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 uger 4 dage siden #870383 af Dina
Dina svaret på emne: Hvorfor er belysning vigtigere, end man tror?
Jeg var i præcis samme situation, og tro mig – belysningen gør en verden til forskel. Jeg begyndte at udskifte lamperne ét rum ad gangen og gik efter noget mere stemningsfuldt og varmt. Det var især væglamperne, der gjorde forskellen i min stue. De giver både lys og karakter, uden at tage for meget plads. Hvis du vil gøre det nemt for dig selv og finde noget, der både er stilrent og funktionelt, så vil jeg anbefale dig at Køb væglampe online – det var sådan, jeg fandt mine, og jeg kunne mærke forskellen med det samme.
  • Sia
  • Sia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 uger 4 dage siden #870401 af Sia
Sia svaret på emne: Hvorfor er belysning vigtigere, end man tror?
Da jeg renoverede mit gamle rækkehus, gik det op for mig, hvor meget lamper egentlig betyder for et hjem. Jeg gik ikke efter de dyreste løsninger, men noget med sjæl. Jeg blandede retro bordlamper med moderne LED og fandt ud af, hvor hyggeligt det blev, når lysene ikke bare er praktiske, men en del af indretningen. Det handler ikke om trends – det handler om at finde lamper, der matcher dit tempo og din stemning. Det er først dér, hjemmet føles som dit eget.
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder