Ann5 Oprettet emne: När vardagen kör ihop sig – så löste jag bilvården utan stress
Jag hinner knappt med vardagssysslorna längre, och bilen ser ut som om den bott på en grusväg. Hur gör ni som jobbar heltid för att ändå hålla bilen någorlunda ren? Finns det några smarta lösningar i Malmöområdet?
Foxxii svaret på emne: När vardagen kör ihop sig – så löste jag bilvården utan stress
Jag var i samma sits för ett par veckor sen – bilen var helt ärligt pinsam att åka runt i. Så jag började leta efter ett enkelt sätt att
tvätta bilen i malmö
utan att det skulle stjäla en hel förmiddag. Triangeln Biltvätt visade sig vara ett guldkorn. Du lämnar in bilen, går och gör dina ärenden i närheten, och när du kommer tillbaka är den som ny. De har bra priser och snabb service. För mig var det en räddning i en rätt stressig period.
Nikk svaret på emne: När vardagen kör ihop sig – så löste jag bilvården utan stress
Tidsbesparande tjänster blir viktigare ju mer man har att stå i. Små saker som att slippa tvätta bilen själv kan faktiskt göra stor skillnad i vardagen.