Enkel styrning via app för hemmaladdning

• Sia
  • Sia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 4 dage siden #944597 af Sia
Sia Oprettet emne: Enkel styrning via app för hemmaladdning
Jag har sett att många laddboxar numera kan styras via app, och det verkar väldigt praktiskt. Jag funderar på att skaffa en go-eCharger och undrar hur bra appstyrningen fungerar i praktiken. Är det enkelt att schemalägga laddningen och hålla koll på förbrukningen, eller känns det mest som en teknisk detalj man inte använder så ofta? Jag vill ha något som verkligen gör vardagen enklare, inte mer krånglig.
  • Kosia
  • Kosia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 4 dage siden #944655 af Kosia
Kosia svaret på emne: Enkel styrning via app för hemmaladdning
Appstyrningen är en av de stora fördelarna med go-eCharger. Du kan ställa in scheman, följa förbrukningen i realtid och anpassa laddningen efter elpriserna. Det gör att du får bättre kontroll och kan spara pengar på sikt. Funktionen är intuitiv och byggd för att vara enkel, även för dem som inte är teknikintresserade. För en trygg och funktionell lösning är Go-e laddbox standard ett bra val, eftersom den kombinerar enkelhet med de viktigaste smarta funktionerna.
  • Bill
  • Bill's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 4 dage siden #944718 af Bill
Bill svaret på emne: Enkel styrning via app för hemmaladdning
Jag har använt appstyrningen varje dag sedan installationen och det har gjort stor skillnad. Jag laddar alltid under de billigaste timmarna på natten, och jag kan direkt se hur mycket energi som går åt. Dessutom är det skönt att kunna starta och stoppa laddningen på distans om man glömmer något. För mig har det blivit en naturlig del av vardagen och sparat både tid och pengar. Jag hade aldrig trott att det skulle vara så smidigt, men nu vill jag inte vara utan det.
Tid til at oprette siden: 0.103 sekunder