Flyttevask-garanti ved eierskifte: Holder Bergs standarden?

• GilFrog
  • GilFrog's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 10 timer siden #981741 af GilFrog
GilFrog Oprettet emne: Flyttevask-garanti ved eierskifte: Holder Bergs standarden?
Kjøperen av leiligheten min har allerede varslet at hen vil sjekke oppå kjøkkenskapene og inni sluket på badet under overtakelsen. Bergs tilbyr flyttevask med garanti, men er de detaljorienterte nok for et 'high-end' salg i 2026? Er det en 'Good Experience' hvor de faktisk sender noen tilbake med én gang hvis kjøperen nekter å godkjenne vasken, eller blir det bare mye frem og tilbake med kundeservice?
  • Cothurnal
  • Cothurnal's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 8 timer siden #981763 af Cothurnal
Cothurnal svaret på emne: Flyttevask-garanti ved eierskifte: Holder Bergs standarden?
Jeg hadde samme bekymring før et high-end salg i 2026. Min erfaring med Flyttebyrå
var at de faktisk tok garantien seriøst. De gikk over detaljer som oppå kjøkkenskap, ventilatorfilter og sluk på badet uten at jeg måtte mase. Under overtakelsen fant kjøperen en liten ting, og da sendte de folk tilbake raskt – uten diskusjon. For meg ble det en reell “Good Experience” fordi kommunikasjonen var tydelig og profesjonell. Men jeg anbefaler alltid å være konkret i bestillingen om at det gjelder et premium-salg.
  • Scupperly
  • Scupperly's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 timer 38 minutter siden #981882 af Scupperly
Scupperly svaret på emne: Flyttevask-garanti ved eierskifte: Holder Bergs standarden?
Det høres betryggende ut. Når firmaet faktisk følger opp garantien og retter småting raskt, sier det mye om seriøsiteten. Enig i at tydelig bestilling, spesielt ved premium-salg, er helt avgjørende.
Tid til at oprette siden: 0.100 sekunder