Har någon här köpt en sådan t-shirt och kan ge mig tips om hur de passar?

• jim
  • jim's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 uge 2 dage siden #750289 af jim
jim Oprettet emne: Har någon här köpt en sådan t-shirt och kan ge mig tips om hur de passar?
Jag funderar på att köpa en t-shirt med Star Wars tryck, men jag är osäker på storlekarna. Jag vill att den ska vara både bekväm och inte för tight. Har någon här köpt en sådan t-shirt och kan ge mig tips om hur de passar? Jag är ganska van vid att vissa t-shirts kan vara antingen för små eller för stora, så det vore bra att få lite råd innan jag slår till.
  • bils
  • bils's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 17 timer siden #754441 af bils
bils svaret på emne: Har någon här köpt en sådan t-shirt och kan ge mig tips om hur de passar?
Jag har faktiskt köpt en Star Wars t-shirt från Hiprock och jag tycker att den passade riktigt bra. Jag valde en storlek större för att få den lite lösare och bekvämare, och den känns perfekt. De har bra beskrivningar av storlekar på sin hemsida, så du kan jämföra med dina egna mått för att vara säker. Om du vill ha en riktigt bra kvalitet och passform, så skulle jag säga att du kan lita på deras produkter. Kolla gärna in deras sortiment här: www.hiprock.se/
  • olgasum
  • olgasum's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 2 timer siden #754730 af olgasum
olgasum svaret på emne: Har någon här köpt en sådan t-shirt och kan ge mig tips om hur de passar?
Jag tycker att det är viktigt att hitta kläder som både känns bra och ser bra ut. När det gäller t-shirts, gillar jag att de är både bekväma och ger ett bra uttryck. Star Wars-tryck är alltid en klassiker, och jag tror att många uppskattar den kombinationen av stil och funktion. Så länge man väljer rätt storlek blir det både praktiskt och snyggt.
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder