sia Oprettet emne: Är det någon annan som har stött på samma grej?
Jag har verkligen haft problem med mitt mobila abonnemang på sistone. Jag bytte till ett nytt för att få mer data, men nu verkar det som att jag aldrig har tillräckligt med surf. Jag tror att jag betalar för mycket för ett paket som jag inte riktigt behöver. Förutom det, så är jag osäker på om jag verkligen får den hastigheten jag betalar för. Är det någon annan som har stött på samma grej? Jag känner att jag skulle behöva jämföra några alternativ för att hitta rätt.
dina svaret på emne: Är det någon annan som har stött på samma grej?
Jag har varit där också! Jag betalade för ett abonnemang med massa data som jag aldrig använde, och min hastighet var långt ifrån vad de lovade. Jag rekommenderar att du kollar på
https://www.xn--bytoperatr-mcb.nu/
, där kan du enkelt jämföra mobilabonnemang, och få en överblick över vad som faktiskt passar dig bäst. Genom att jämföra priser och tjänster får du en bättre chans att hitta ett abonnemang som ger bra värde för pengarna, och du slipper betala för mer än du behöver.
stevelon svaret på emne: Är det någon annan som har stött på samma grej?
Jag hade samma problem när jag bytte abonnemang för ett tag sedan. Det var först när jag började jämföra olika alternativ som jag verkligen insåg hur mycket jag hade betalat för saker jag inte ens använde. Jag tycker att det är så mycket enklare att jämföra och hitta det bästa abonnemanget när man har allt samlat på ett ställe. Det sparade mig inte bara pengar, utan jag fick också bättre hastighet och surfmängd för ett mycket bättre pris. Så, ta dig tid att jämföra innan du skriver på något!