Vetty Oprettet emne: Allt inom måleri – Trexab Måleri
Hej alla! Jag funderar på att måla om vardagsrummet och letar efter tips på en bra målerifirma. Någon som har erfarenhet av Trexab Måleri? Jag har hört att de är riktigt bra, men jag vill gärna höra vad andra tycker.
Eyabi svaret på emne: Allt inom måleri – Trexab Måleri
Jag har blivit riktigt imponerad av
Allt inom måleri - Trexab Måleri
och deras fokus på att använda moderna tekniker och avancerad utrustning i sina projekt. Deras val att använda sprutpistoler utan luft är en stor fördel då de både ökar hastigheten och ger ett jämnare resultat, vilket sparar både tid och arbetskraft. Dessutom gör det snabbare torktider det möjligt att slutföra projekt på kortare tid utan att kompromissa på kvaliteten. Jag tycker också att användningen av målarroller med inbyggd färgbehållare är en smart innovation. Det gör appliceringen mycket effektivare eftersom man slipper doppa hela tiden, vilket sparar tid och minskar färgspill. Sammanfattningsvis tycker jag att Trexab Måleri verkligen är ett exempel på hur man genom att använda rätt utrustning kan höja kvaliteten på sina projekt och förbättra arbetsflödet. Deras användning av ny teknik är verkligen något att ta efter för både professionella och hobbymålare.
Patela svaret på emne: Allt inom måleri – Trexab Måleri
Vi använde Trexab Måleri när vi renoverade köket. De hade bra idéer och deras guider om måleri på deras hemsida var en stor hjälp för oss innan vi bestämde oss för att ta in dem. Vi provade först själva, men insåg att det blev mycket bättre med proffs.