Jag älskar att hålla mina skrivbord organiserade

• zina
  • zina's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 3 dage siden #760467 af zina
zina Oprettet emne: Jag älskar att hålla mina skrivbord organiserade
Jag älskar att hålla mina skrivbord organiserade, och en bra lösning är att använda skrivbordsförvaring. Det hjälper mig att hålla allt på sin plats, särskilt med alla små saker som pennor, pappersklipp och viktiga dokument. Genom att ha ordning på mina saker får jag mer energi och kan fokusera bättre på mina projekt. Det är också väldigt tillfredsställande att kunna hitta precis det man letar efter när man behöver det!
  • mila
  • mila's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 3 dage siden #760494 af mila
mila svaret på emne: Jag älskar att hålla mina skrivbord organiserade
Jag brukar använda limtejper för att fästa saker på ett snyggt och hållbart sätt. Jag tycker att det är ett måste för både mitt kreativa arbete och vardagliga organisering. Jag har också fått många bra tips på Paper Whisper om hur man kan använda tejp på olika sätt för att skapa både funktionella och estetiskt tilltalande projekt. Om du är en DIY-person, skulle jag definitivt rekommendera att kolla in deras utbud.
  • karman
  • karman's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 uger 2 dage siden #760743 af karman
karman svaret på emne: Jag älskar att hålla mina skrivbord organiserade
Jag tycker att det är viktigt att alltid ha rätt verktyg när man jobbar med papper och skrivande. För mig är blyertspennor ett absolut måste. De ger mig friheten att skriva och rita utan att behöva oroa mig för att göra ett misstag, eftersom det är så enkelt att sudda bort. Jag använder även ofta suddgummin och korrekturband för att göra små justeringar på mina skisser eller anteckningar.
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder