Di Oprettet emne: Hur håller man fönstren underhållsfria och snygga år efter år?
Tjena! Jag har en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Jag funderar på att byta ut mina gamla fönster, men jag vill inte ha något som kräver ständigt underhåll. Jag har hört att det finns fönster som håller sig fräscha i åratal utan att man behöver måla eller reparera dem. Någon som har erfarenhet av sådana fönster? Jag vill helst inte lägga massa tid och pengar på underhåll. Tack för hjälpen!
Simka svaret på emne: Hur håller man fönstren underhållsfria och snygga år efter år?
Hej! Jag bytte till underhållsfria fönster förra året, och det är verkligen värt det. Jag valde PVC-fönster som inte behöver målas och som håller sig snygga och funktionella i många år. De är också energieffektiva, så jag sparar pengar på elräkningen. Om du vill veta mer, kolla in
www.kronfonster.se
. De har ett brett utbud, och du kan designa dina egna fönster precis som du vill. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera det!
Bill svaret på emne: Hur håller man fönstren underhållsfria och snygga år efter år?
Jag håller med om att underhållsfria fönster är ett smart val. Jag har inte använt just de fönster som nämns tidigare, men jag har PVC-fönster, och de är fantastiska. De kräver verkligen minimalt underhåll och ser ut som nya efter flera år. Dessutom är de hållbara och miljövänliga. Om du vill ha något som håller länge och ser bra ut, så är det definitivt värt att investera i underhållsfria fönster.