Hvor finner man billig og bra utstyr til hund og katt?

• Di
  • Di's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 uge 2 dage siden #807806 af Di
Di Oprettet emne: Hvor finner man billig og bra utstyr til hund og katt?
Jeg har en hund og en katt, og det føles som om jeg stadig må kjøpe nytt utstyr – leker, bur, klorestativer, og ikke minst fôr. Problemet er at prisene i dyrebutikker er helt ville, spesielt for kjente merkevarer! Jeg vil ikke kjøpe billig søppel, men samtidig er budsjettet mitt begrenset. Har noen erfaring med å finne kvalitetsutstyr til en fornuftig pris, eller må jeg bare bite i det sure eplet og betale i dyre dommer?
  • Sia
  • Sia's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 21 timer siden #813203 af Sia
Sia svaret på emne: Hvor finner man billig og bra utstyr til hund og katt?
Jeg skjønner deg så godt! Jeg var lei av overprisede produkter, så jeg begynte å handle på nett. Mange butikker kutter mellomledd, så du kan få samme kvalitet billigere. Sjekk for eksempel ut https://mikopet.no/ , de har mye til bra priser. Jeg kjøpte et hundebur som viste seg å være identisk med et dyrere merke. Klorestativet til katten min har holdt i flere år! Så ja, det går an å få god kvalitet uten å tømme lommeboka.
  • Bill
  • Bill's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 dag 20 timer siden #813238 af Bill
Bill svaret på emne: Hvor finner man billig og bra utstyr til hund og katt?
Helt ærlig, jeg synes det viktigste er å sjekke materialene og brukeranmeldelser før man kjøper. Jeg har hatt både gode og dårlige erfaringer, uansett prisnivå. Noen billige produkter har vært fantastiske, mens dyre merkevarer har skuffet. Mitt tips er å lese erfaringer fra andre dyreeiere og ikke alltid stole blindt på merkenavn. Det finnes mye bra utstyr der ute, men det gjelder å finne balansen mellom pris og kvalitet!
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder